סכום
להרשמה
תקנון משלוחים
הסכם התקשרות למתן שירותי בלדרות פנים ארציים ("ההסכם")
2.1. החברה תפעיל מאמצים מסחריים סבירים למסור את רוב המשלוחים בערים המוגדרות כאזורים שאינם חריגים כמפורט באתר החברה לנמענים ככל הניתן תוך 5 ימי עסקים
2.2. החברה תפעיל מאמצים מסחריים סבירים למסור את רוב המשלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים כמופרט באתר החברה, [לרבות ומבלי לגרוע: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/יישובי המגזר הערבי/ יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק(שטחים)/יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי הערבה].
2.3. ימי שישי ושבת אינם ימי פעילות של החברה והשירותים לא יופעלו
2.4. עיכוב ו/או כשל במסירה ו/או באיסוף בשל סיבה הקשורה בנמען ו /או בלקוח, לא יבוא במניין הימים למסירת משלוחאם הפרטים, לרבות ומבלי לגרוע, הכתובת למשלוח ו/או לאיסוף שסיפק הלקוח אינם נכונים (במלואם או חלקם) או חלקיים, ו/או הלקוח ו/או הנמען לא יהיה זמין בכתובת למשלוח ו/או לאיסוף שסיפק הלקוח במועד הזמנת המשלוח ו/או האיסוף, ועקב כך יתעכב ו/או ייכשל המשלוח ו/או האיסוף, החברה תהיה רשאית לחייב את הלקוח בעלות השירותים בקשר עם אותו משלוח ו/או איסוף כאילו בוצע .
3.1. השירותים ניתנים ללקוח כפי שהם ("AS IS") וללא אחריות ו/או הבטחה מכל סוג, בין אם מפורשת או מכוח דין (ככל שהדין החל מרשה זאת(. ככל שמתיר זאת החוק ובהיקף המרבי אותו הוא מתיר, החברה אינה נותנת כל הבטחה ולא תישא באחריות, לרבות ומבלי לגרוע בנוגע לסחירות (Merchantability), הפרת זכויות והתאמה למטרה מסוימת
(Purpose Particular for Fitness). החברה אינה מבטיחה שהשירותים יהיו נגישים ללא הפרעה או נטולי פגמים ותקלות. החברה אינה מבטיחה ו/או נותנת מצג כלשהו בנוגע לשימוש בשירותים ו/או תוצאות של שימוש זה בכל הקשור למהימנות, זמינות, שיפור ביצועים ו/או בכל עניין אחר.
3.2. ככל שמתיר זאת החוק ובהיקף המרבי אותו הוא מתיר, בשום מקרה החברה והגורמים הקשורים עמה כולל שותפיםנושאי משרה, דירקטורים, עובדים, בעלי מניות, סוכנים, נותני רישיון, קבלני משנה, ספקים, בעלי זכויות ו/או משכירי אתרי אחסון ו/או דיירי משנה באתרי האחסון ו/או לקוחות החברה ו/או מי מטעמם לא יישאו באחריות כלפי הלקוח ו/או מי מטעמו ו/או כלפי כל ישות אחרת, תחת כל תיאוריה משפטית, בין אם בעילה חוזית, נזיקית או אחרת, בין אם בשל נזק ישיר, נזקים מיוחדים, עקיפים, משניים, נסיבתיים, תוצאתיים, עונשיים ו/או לדוגמא מכל סוג, לרבות אך מבלי לגרוע, אובדן צפוי לרווחים או הכנסות, אבדן הזדמנויות עסקיות, חיסרון כיס, פגיעה בנכסים אחרים או אובדן מוניטין ,ו/או תדמית ו/או אובדן מידע, הנובעים מ ו/או קשורים בכל דרך בשירותים, בהסכם, בהצעת המחיר ו/או בתעודת המשלוח, לרבות שימוש הלקוח בהם ו/או הסתמכותו עליהם ו/או על כל חלק מהם ו/או בכל אובדן, גניבהתקלה, חוסר דיוק, השמטה, פגם, פרצת אבטחה ו/או כל כשל בביצוע ואספקת השירותים על-ידי החברה. בנוסף ומבלי לגרוע מהאמור לעיל יובהר כי הלקוח וכל מי מטעמו פוטרים את בעלי הזכויות ו/או משכירי אתרי האחסון של החברה ו/או דיירי משנה באתרי אחסון ו/או לקוחות החברה ו/או כל מי מטעמם מכל נזק ישיר עקיף ותוצאתי.
3.3. ככל שלמרות האמור לעיל תימצא החברה אחראית מסיבה כלשהיא בקשר עם השירותים, או ההסכםגובה אחריותה של החברה ו/או מי מטעמה לרבות ומבלי לגרוע בקשר עם אבדן, גניבה, או נזק למשלוחים, סחורהתכולה, ו/או מוצרים, איסוף המחאות לפקודת הלקוח והעברתן אליו, לרבות ומבלי לגרוע במשלוח גוביינא לסוגיההן באחריות אישית והן באחריות שלוחית לפי כל דין, הן לפי חוזה, הן בנזיקין והן אחרת, לרבות רשלנות, יהיה מוגבל בכל מקרה בעלות ששילם הלקוח.
3.4. מבלי לגרוע מסעיף 3 ,החברה ו/או מי מטעמה לא תהא אחראית לכל מעשה או מחדל שמקורם בכוח עליון, בקשר עם השירותים, הצעת המחיר ו/או ההסכם, לרבות ומבלי לגרוע עיכוב הביצוע או אי הביצוע של התחייבויותיה לפי הוראות ההסכם, כולן או מקצתן. בהסכם זה, "כוח עליון" משמעו - אירוע או גורם אשר בעת כריתת ההסכם, החברה לא ידעה או חזתה אותו מראש, ו/או הוא אינו בשליטתה הסבירה, והמונע באופן ישיר או עקיף מהחברה למלא את התחייבויותיה על-פי ההסכם, כולן או מקצתן, ו/או גורם לכך שקיום ההסכם באותן נסיבות יהא בלתי אפשרי או שונה ממה שהוסכם עליו בין הצדדים. כוח עליון כולל, לרבות ומבלי לגרוע, מחדלי צד ג', תקלות שמקורן בתשתיותלרבות ברשת האינטרנט או החשמל, שביתה, מצב חירום בריאותי, פנדמיה ואירועים ביטחוניים
3.5. הלקוח ישלח לחברה הודעה על אובדן בכתב ועד יום אחד מיום קבלת המשלוח, והודעה על נזק ו/או איחור בכתב תוך 24 שעות מקרות הנזק. עם חלוף המועד האמור, הלקוח ו/או מי מטעמו מוותרים בזאת, באופן מלא, סופימוחלט ובלתי חוזר, על כל התביעות ו/או הדרישות ו/או הטענות ו/או הזכויות ו/או העילות ו/או הסעדים, מכל מין וסוג, בין שידועים ובין שאינם ידועים כלפי החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם אובדן ו/או נזק כאמור.
החברה וספקיה הינם הבעלים של כל הזכויות במערכת הזמנות המשלוחים ובשירותים ובכל יצירה נגזרת שלהם וכן בכל זכויות הקניין הרוחני בקשר עם כל אלה (להלן: "קניין החברה". משמעות המונח "זכויות קניין רוחני" בהסכם משמעו)
5.1. החברה תפעיל מאמצים מסחריים סבירים למסור את רוב המשלוחים בסוג משלוח עד הבית, כפוף למגבלות אזורי השילוח על-פי סעיף 2 לעיל, בתוך 5 ימי עסקים. עיכוב, כשל ו/או אי מסירה בשל סיבה הקשורה בלקוח ו/או בנמען לא יבואו במניין הימים למסירת המשלוח.
5.2. אם הפרטים, לרבות ומבלי לגרוע, כתובת המגורים שסיפק הלקוח אינם נכונים במלואם או חלקם או חלקייםהמשלוח יוחזר לחברה והלקוח יישא באופן בלעדי בעלות משלוח דומה נוסף. אין אפשרות לשנע חבילות בין מרכזי השירות
5.3. תיאום המסירה מתבצע ע"י שליחת SMS לנמען. במידה ולנמען אין גישה לקבלת SMS ,הלקוח השולח הינו האחראי הבלעדי לתיאום האספקה ע"י מעקב אחר המשלוח באתר החברה.
5.4. גודל ונפח חבילה מרבי לשליחה בשרות "שליח עד הבית" הינו עד 20 ק"ג' ועד גודל 40/40/60 ס"מ, משלוח אשר מצריך שתי חבילות יחוייב בדמי משלוח נוספים.
7. אין אפשרות לאגד מספר חבילות יחד על מנת ליצור חבילה אחת.
8. שינוי כתובת: החל ממועד איסוף המשלוח יחוייב בתוספת של 22 ₪.
9. הגעת סרק: כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה ללקוח יחוייב בתוספת 22 ש"ח.
10.  החברה רשאית בכל עת ומעת לעת לשנות את המחירון הפנים ארצי, ו/או לשנות בכל עת את מגוון שירותיה ו/או לבטל שירותים ובלבד שהודיעה בדפי המידע הרלוונטיים טרם הזמנת הלקוח.
11. כלל המחירים המפורטים בהסכם, לרבות ומבלי לגרוע במחירון הפנים ארצי, כוללים מע"מ.
12. מחיר השילוח יתווסף לעלות ההזמנה, באתר. "אזורים חריגים", אזורים ויישובים המופיעים בטבלת "יישובים חריגים" שבאתר החברה, ולרבות ומבלי לגרוע: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/יישובי המגזר הערבי/יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק (שטחים)/יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי הערבה.
13. כותרות הסעיפים בהסכם נועדו לצורכי נוחיות בלבד, ולא ישמשו לצורך פרשנות ההסכם והוראותיו.