הסכם התקשרות למתן שירותי בלדרות
פנים ארציים ("ההסכם")
כפוף לתנאי ההסכם ולתשלום המשלוח (כהגדרתה להלן), מחסני קוסמטיקה
בע"מ ( המחסן ) ("החברה") תספק ללקוח את השירותים המתוארים
("השירותים" ). החברה תאפשר ללקוח לרכוש שירותי בלדרות פנים ארציים
שונים בהתאם למחירון, בישראל. הלקוח ישלם לחברה עבור השירותים, בהתאם
לתנאי התשלום המפורטים להלן ("התמורה").
הזמנות יתקבלו עד השעה 10:00 בימי העסקים א-ה, מספר ימי האספקה לקבלת
המשלוח יהיה בהתאמה.
1. מסמכים.
1.1. שמירת תעודות חתומות ואישור מסירה ישמרו במערכת החברה עד חודש אחד
מיום ביצוע המשלוח ו/או האיסוף.
1.2. בחלוף המועד האמור הלקוח ו/או מי מטעמו מוותרים בזאת, באופן מלא,
סופי, מוחלט ובלתי חוזר, על כל התביעות ו/או הדרישות ו/או הטענות ו/או
הזכויות ו/או העילות ו/או הסעדים, מכל מין וסוג, בין שידועים ובין שאינם ידועים. כלפי החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם שמירת מסמכים כאמור ו/או אי
שמירתם.
2. זמני
פיזור/איסוף.
2.1. החברה
תפעיל מאמצים מסחריים סבירים למסור את רוב המשלוחים בערים המוגדרות כאזורים שאינם
חריגים כמפורט באתר החברה לנמענים ככל הניתן
תוך 5 ימי עסקים.
2.2. החברה
תפעיל מאמצים מסחריים סבירים למסור את רוב המשלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים
כמופרט באתר החברה, [לרבות ומבלי לגרוע: יישובי רמת הגולן וגבול הצפון/יישובי המגזר
הערבי/ יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק(שטחים)/יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי הערבה].
2.3. ימי
שישי ושבת אינם ימי פעילות של החברה והשירותים לא יופעלו.
2.4. עיכוב
ו/או כשל במסירה ו/או באיסוף בשל סיבה הקשורה בנמען ו /או בלקוח, לא יבוא במניין
הימים למסירת משלוח. אם הפרטים, לרבות ומבלי לגרוע, הכתובת למשלוח ו/או לאיסוף שסיפק הלקוח
אינם נכונים (במלואם או חלקם) או חלקיים, ו/או הלקוח ו/או הנמען לא יהיה זמין בכתובת למשלוח ו/או
לאיסוף שסיפק הלקוח במועד הזמנת המשלוח ו/או האיסוף,
ועקב כך יתעכב ו/או ייכשל המשלוח ו/או האיסוף, החברה תהיה רשאית לחייב את הלקוח
בעלות השירותים בקשר עם אותו משלוח ו/או
איסוף כאילו בוצע .
3. תנאי
אחריות.
3.1. השירותים
ניתנים ללקוח כפי שהם ("AS IS") וללא
אחריות ו/או הבטחה מכל סוג, בין אם מפורשת או מכוח דין (ככל שהדין החל מרשה זאת(. ככל שמתיר זאת החוק ובהיקף המרבי אותו
הוא מתיר, החברה אינה נותנת כל הבטחה ולא
תישא באחריות, לרבות ומבלי לגרוע בנוגע לסחירות (Merchantability), הפרת זכויות והתאמה למטרה מסוימת
(Purpose Particular for
Fitness). החברה אינה מבטיחה שהשירותים יהיו נגישים ללא
הפרעה או נטולי פגמים ותקלות. החברה אינה
מבטיחה ו/או נותנת מצג כלשהו בנוגע לשימוש בשירותים ו/או תוצאות של שימוש זה בכל הקשור למהימנות, זמינות, שיפור ביצועים ו/או בכל
עניין אחר.
3.2. ככל
שמתיר זאת החוק ובהיקף המרבי אותו הוא מתיר, בשום מקרה החברה והגורמים הקשורים עמה
כולל שותפים, נושאי משרה, דירקטורים, עובדים, בעלי
מניות, סוכנים, נותני רישיון, קבלני משנה, ספקים, בעלי זכויות ו/או משכירי אתרי אחסון ו/או דיירי משנה באתרי האחסון ו/או לקוחות החברה ו/או
מי מטעמם לא יישאו באחריות כלפי הלקוח ו/או מי מטעמו
ו/או כלפי כל ישות אחרת, תחת כל תיאוריה משפטית, בין אם בעילה חוזית, נזיקית או
אחרת, בין אם בשל נזק ישיר, נזקים מיוחדים,
עקיפים, משניים, נסיבתיים, תוצאתיים, עונשיים ו/או לדוגמא מכל סוג, לרבות אך מבלי לגרוע, אובדן צפוי לרווחים או הכנסות, אבדן הזדמנויות
עסקיות, חיסרון כיס, פגיעה בנכסים אחרים או אובדן מוניטין ,ו/או תדמית ו/או אובדן מידע, הנובעים מ ו/או קשורים בכל דרך
בשירותים, בהסכם, בהצעת המחיר ו/או בתעודת המשלוח,
לרבות שימוש הלקוח בהם ו/או הסתמכותו עליהם ו/או על כל חלק מהם ו/או בכל אובדן,
גניבה, תקלה, חוסר דיוק, השמטה, פגם, פרצת
אבטחה ו/או כל כשל בביצוע ואספקת השירותים על-ידי החברה. בנוסף ומבלי לגרוע מהאמור לעיל יובהר כי הלקוח וכל מי מטעמו פוטרים את
בעלי הזכויות ו/או משכירי אתרי האחסון של החברה ו/או דיירי משנה באתרי אחסון ו/או לקוחות החברה ו/או כל מי מטעמם
מכל נזק ישיר עקיף ותוצאתי.
3.3. ככל
שלמרות האמור לעיל תימצא החברה אחראית מסיבה כלשהיא בקשר עם השירותים, או ההסכם, גובה אחריותה של החברה ו/או מי מטעמה לרבות ומבלי לגרוע בקשר עם
אבדן, גניבה, או נזק למשלוחים, סחורה, תכולה, ו/או
מוצרים, איסוף המחאות לפקודת הלקוח והעברתן אליו, לרבות ומבלי לגרוע במשלוח
גוביינא לסוגיה, הן באחריות אישית והן באחריות שלוחית
לפי כל דין, הן לפי חוזה, הן בנזיקין והן אחרת, לרבות רשלנות, יהיה מוגבל בכל מקרה בעלות ששילם הלקוח.
3.4. מבלי
לגרוע מסעיף 3 ,החברה ו/או מי מטעמה לא תהא אחראית לכל מעשה או מחדל שמקורם בכוח
עליון, בקשר עם השירותים, הצעת המחיר ו/או ההסכם,
לרבות ומבלי לגרוע עיכוב הביצוע או אי הביצוע של התחייבויותיה לפי הוראות ההסכם, כולן או מקצתן. בהסכם זה, "כוח עליון"
משמעו - אירוע או גורם אשר בעת כריתת ההסכם, החברה לא ידעה או חזתה אותו מראש, ו/או הוא אינו בשליטתה הסבירה, והמונע באופן
ישיר או עקיף מהחברה למלא את התחייבויותיה
על-פי ההסכם, כולן או מקצתן, ו/או גורם לכך שקיום ההסכם באותן נסיבות יהא בלתי
אפשרי או שונה ממה שהוסכם עליו בין הצדדים. כוח
עליון כולל, לרבות ומבלי לגרוע, מחדלי צד ג', תקלות שמקורן בתשתיות, לרבות ברשת האינטרנט או החשמל, שביתה, מצב חירום בריאותי, פנדמיה
ואירועים ביטחוניים.
3.5. הלקוח ישלח לחברה הודעה על אובדן בכתב ועד יום אחד מיום קבלת
המשלוח, והודעה על נזק ו/או איחור בכתב תוך
24 שעות מקרות הנזק. עם חלוף המועד האמור, הלקוח ו/או מי מטעמו מוותרים בזאת,
באופן מלא, סופי, מוחלט ובלתי חוזר,
על כל התביעות ו/או הדרישות ו/או הטענות ו/או הזכויות ו/או העילות ו/או הסעדים,
מכל מין וסוג, בין שידועים
ובין שאינם ידועים כלפי החברה ו/או מי מטעמה בקשר עם אובדן ו/או נזק כאמור.
4. קניין
רוחני ו/ או ההספקה.
החברה וספקיה
הינם הבעלים של כל הזכויות במערכת הזמנות המשלוחים ובשירותים ובכל יצירה נגזרת
שלהם וכן בכל זכויות
הקניין הרוחני בקשר עם כל אלה (להלן: "קניין החברה". משמעות המונח
"זכויות קניין רוחני" בהסכם משמעו),
א. (פטנטים, בקשות
פטנט וזכויות פטנט), ב. (זכויות יוצרים , זכויות יוצרים רשומות, זכות מוסרית
ומדגמים), ג. (סימני מסחר, סימני שירות, שמות מתחם, לוגואים, ומוניטין), ד. (סודות מסחר, רעיונות
ומידע סודי), ה. (זכויות הדומות
או הנובעות מאלה המפורטות מעלה וכל
זכות הקשורה בקניין שאינו מוחשי, כל אלה בכל העולם, כולל זכויות רשומות ולא רשומות). אין בתנאי מתנאי ההסכם כדי להקנות ללקוח ו/או לכל גורם אחר זכות כלשהי בקניין החברה
ו\או של ספקיה.
5. משלוח
עד הבית.
5.1. החברה
תפעיל מאמצים מסחריים סבירים למסור את רוב המשלוחים בסוג משלוח עד הבית, כפוף
למגבלות אזורי השילוח על-פי סעיף 2
לעיל, בתוך 5 ימי עסקים. עיכוב, כשל ו/או אי מסירה בשל סיבה הקשורה בלקוח ו/או
בנמען לא יבואו במניין הימים למסירת המשלוח.
5.2. אם
הפרטים, לרבות ומבלי לגרוע, כתובת המגורים שסיפק הלקוח אינם נכונים במלואם או חלקם
או חלקיים. המשלוח יוחזר לחברה והלקוח יישא
באופן בלעדי בעלות משלוח דומה נוסף. אין אפשרות לשנע חבילות בין מרכזי השירות.
5.3. תיאום המסירה מתבצע ע"י שליחת SMS לנמען. במידה ולנמען אין גישה לקבלת SMS ,הלקוח השולח הינו האחראי הבלעדי לתיאום האספקה ע"י מעקב אחר המשלוח באתר
החברה.
5.4. גודל
ונפח חבילה מרבי לשליחה בשרות "שליח עד הבית" הינו עד 20 ק"ג' ועד גודל 40/40/60 ס"מ, משלוח
אשר מצריך שתי חבילות יחוייב בדמי משלוח נוספים.
6. הזמנה תתבצע על בסיס הזמנות דרך אתר האינטרנט של החברה בלבד,
במידה ותוקלד הזמנת משלוחים עד השעה 12:00
האיסוף והשילוח יתבצע תוך 5 ימי עסקים.
7. אין אפשרות
לאגד מספר חבילות יחד על מנת ליצור חבילה אחת.
8. שינוי
כתובת: החל ממועד איסוף המשלוח יחוייב בתוספת של 22 ₪.
9. הגעת סרק:
כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה ללקוח יחוייב בתוספת 22 ש"ח.
10. החברה רשאית בכל עת ומעת לעת לשנות את המחירון
הפנים ארצי, ו/או לשנות בכל עת את מגוון שירותיה ו/או לבטל שירותים ובלבד שהודיעה בדפי המידע הרלוונטיים טרם הזמנת הלקוח.
11. כלל המחירים המפורטים בהסכם, לרבות ומבלי לגרוע
במחירון הפנים ארצי, כוללים מע"מ.
12. מחיר השילוח יתווסף
לעלות ההזמנה, באתר. "אזורים חריגים",
אזורים ויישובים המופיעים בטבלת "יישובים חריגים" שבאתר החברה, ולרבות
ומבלי לגרוע: יישובי רמת הגולן וגבול
הצפון/יישובי המגזר הערבי/יישובי בקעת הירדן/יישובים מעבר לקו הירוק
(שטחים)/יישובי עוטף עזה/אילת/ים המלח ויישובי
הערבה.
13. כותרות
הסעיפים בהסכם נועדו לצורכי נוחיות בלבד, ולא ישמשו לצורך פרשנות ההסכם והוראותיו.
14. על הוראות הסכם זה יחול הדין הישראלי ללא כללי ברירת
הדין ולבתי המשפט המוסמכים במחוז באר שבע בישראל תהא הסמכות הבלעדית והייחודית לדון בכל סכסוך הנובע
מהוראות הסכם זה. תקנון זה מבטא את ההסכם המלא
והממצה בין הצדדים לגבי העניינים והנושאים הנדונים בהם, והם מחליפים ומבטל כל מצג, הסכם,
משא ומתן, נוהג, זיכרון דברים, הצעות, סיכומי דיון, ו/או התחייבות, וכל מסמך אחר,
ששררו או הוחלפו בין בכתב ובין בעל פה שום
התנהגות מצד החברה לא תיחשב כוויתור על איזה מזכויותיה על- פי הדין או כוויתור
או כהסכמה מצידה לאיזו הפרה או אי קיום של תנאי מתנאי ההסכם, או כנותנת דחייה או
ארכה לביצוע כל פעולה אשר יש לעשותה על- פי
ההסכם, או כשינוי, ביטול או תוספת של תנאי שהוא, אלא אם נעשו במפורש ובכתב; הודעות
בקשר להסכם יישלחו בדואר רשום, בדואר אלקטרוני או
יימסרו ביד על-פי מעני הצדדים עליהם תבוא הודעה מתאימה בכתב, ויראו
כל הודעה כאמור כאילו נמסרה לנמענה במוקדם שבין המועדים הבאים: עם מסירתה בפועל או
הצעתה לנמען, במקרה של סירוב לקבלה, או עם חלוף שלושה ימי
עסקים מהמועד בו נמסרה למשלוח בדואר רשום, למעט הודעה בדבר
שינוי מען, אשר יראוה כאילו נמסרה רק עם מסירתה בפועל לידי הנמען. הלקוח לא יהא
רשאי להמחות לאחר את זכויותיו ו/או
התחייבויותיו על-פי ההסכם זה, אלא בהסכמת החברה, בכתב ומראש. החברה תהיה רשאית
להמחות את התחייבויותיה וזכויותיה תחת ההסכם על-פי שיקול
דעתה הבלעדי.
15. ידוע והנכם מסכימים, כי שרתי מחשוב
החברה ו/או ספקיה יכולים להיות לא פעילים ו/או מושבתים מעת לעת לצורך תחזוקה ו/או
עדכון ו/או כתוצאה מתקלות ו/או מכל סיבה
אחרת והנכם מוותרים על כל תביעה ו/או טענה ו/או דרישה בקשר לכך. כמו כן, בעת עדכון שיתבצע בשרתי החברה ועקב כך שרתי החברה יהיו מושבתים לזמן סביר
תיתכן בעיה בהקלדת משלוחים באתר החברה בשידור משלוחים
בצורה ממוחשבת ובהצגה ומשיכת מידע משרתי החברה ו/ או ספקיה. (כהגדרתם
להלן) ככל הניתן תוך 3 ימי עסקים.
זמינים אליכם, צוות המחסן 🖤